Odaberite brand i unesite model Vašeg printera

Osnovni uredski materijal i pribor koji svaka tvrtka mora imati

 

Iako živimo u digitalnom dobu, još uvijek nismo u potpunosti u mogućnosti raditi bez papira. Uredski materijal i pribor su i dalje neophodni za obradu bilo kakvog zadatka na poslu. Osim poboljšanja produktivnosti, uredski pribor i predmeti su nešto što svaki administrativni radnik mora imati. Bilo da opremate svoj prvi ured ili preuređujete svoj aktualni, ovaj popis će vam pomoći da u vašem uredu imate svu potrebnu opremu, namještaj, tehnologiju i pomagala kako bi vaš posao tekao glatko i bez dodatnih stresova.

 

Uredski namještaj i oprema

  • Radni stol
  • Udobna radna  stolica
  • Ormar za pospremanje poslovnih dokumenata
  • Stolna i stropna rasvjeta
  • Stolice za klijente
  • Stolni organizator i kalkulator
  • Ormari za knjige
  • Biljka za dekoraciju
  • Zidna ploča i marker
  • Uređaj za sjeckanje papira
  • Fotokopirni stroj
  • Koš za smeće
  • Koš za papir (mislite ekološki!)
  • Aparat za gašenje požara
  • Prva pomoć

 

Kompjuterska oprema

  • Računalo i monitor, ili laptop
  • Tipkovnica i miš
  • Printer
  • Modem
  • DVD pisač
  • PowerPoint projektor
  • Digitalna kamera
  • Ručni organizator
  • Skener

Savjet: Ako vam trebaju i fotokopirni stroj, printer i skener, savjetujemo kupiti jednu stvar koja sadrži sve tri opcije.

 

Računalni software-i

  • Software za obradu teksta (Word, recimo)
  • Software za zaštitu od virusa
  • Računovodstveni software
  • Software za upravljanje kontaktima
  • Software za izradu i održavanje web stranice
  • Software koji podržava obradu isplata i uplata
  • Software koji upravlja vašim trenutnim zalihama i stanjem

Vrijeme je svakako od najveće važnosti kada govorimo o poslu, a svaki sastanak ili događaj koji propustite je izgubljena prilika za vaše poslovanje. Nemojte zanemariti važnost raznih software-a koji vam poboljšavaju učinkovitost i štede dragocjeno vrijeme, pa čak i online kalendar sa podsjetnicima. Svi navedeni software-i će omogućiti da vi i vaši zaposlenici učinkovito uskladite, organizirate i izradite sve stvari vezane za vašu tvrtku.

 

Komunikacije

  • Telefonska linija
  • Priključak za internet
  • Telefon
  • Faks uređaj
  • Sekretarica / usluge
  • Bežične slušalice
  • Zvučnik
  • Mobilni telefon s internetskim značajkama

 

Uredski pribor

Ne zaboravite osnovni pribor - olovke, selotejp trake, markere, spajalice, škare i sve ono što je potrebno da se “hvataju” određene bilješke, zapisuju ideje, podsjetnike i kompletnu dokumentaciju u uredu. Pobrinite se da ovaj pribor obavezno imate na vašem stolu tako da ne morate tražiti po cijelom uredu ili zamarati zauzete kolege i posuđivati škare ili olovku. Ovo je popis obaveznog uredskog pribora koji morate imati svakodnevno na raspolaganju:

 

  • Posjetnice
  • Omotnice
  • Pribor za pisanje (kemijske, olovke)
  • Poštanske marke
  • Rezervni toneri za printer
  • Prazni DVD-i ili USB stick
  • Papir za pisač
  • Sredstva za čišćenje
  • Fax papir
  • Organizator
  • Registratori za organizaciju dokumenata
  • Heftalica
  • Škare
  • Post-it papirići (samoljepljivi papirići)

Savjet: Budući da imate vlastiti posao, ovo je sjajna prilika da promovirate svoj vlastiti brand distribuiranjem i slanjem papirologije drugim tvrtkama na prilagođenim dokumentima sa vašim logom.  Osim obaveznog e-mail potpisa, također biste trebali izraditi svoj vlastite posjetnice koje možete podijeliti budućim partnerima i klijentima za bolji dojam tijekom sastanaka, događanja ili poslovnih predavanja. Možete naručiti i personalizirane tiskane omotnice, tako da možete imati svoj vlastiti logo prilikom slanja računa, promotivnih ponuda i drugih dokumenata.

Uzmite u obzir da nije samo posjetnica ta kojom možete predstavljati svoj brand. S prilagođenim i personaliziranim uredskim materijalom, izgledat ćete profesionalnije, a to će zasigurno impresionirati vaše partnere i klijente.

Natrag na novosti