Osnovni uredski materijal i pribor koji svaka tvrtka mora imati
Iako živimo u digitalnom dobu, još uvijek nismo u potpunosti u mogućnosti raditi bez papira. Uredski materijal i pribor su i dalje neophodni za obradu bilo kakvog zadatka na poslu. Osim poboljšanja produktivnosti, uredski pribor i predmeti su nešto što svaki administrativni radnik mora imati. Bilo da opremate svoj prvi ured ili preuređujete svoj aktualni, ovaj popis će vam pomoći da u vašem uredu imate svu potrebnu opremu, namještaj, tehnologiju i pomagala kako bi vaš posao tekao glatko i bez dodatnih stresova.
Uredski namještaj i oprema
- Radni stol
- Udobna radna stolica
- Ormar za pospremanje poslovnih dokumenata
- Stolna i stropna rasvjeta
- Stolice za klijente
- Stolni organizator i kalkulator
- Ormari za knjige
- Biljka za dekoraciju
- Zidna ploča i marker
- Uređaj za sjeckanje papira
- Fotokopirni stroj
- Koš za smeće
- Koš za papir (mislite ekološki!)
- Aparat za gašenje požara
- Prva pomoć
Kompjuterska oprema
- Računalo i monitor, ili laptop
- Tipkovnica i miš
- Printer
- Modem
- DVD pisač
- PowerPoint projektor
- Digitalna kamera
- Ručni organizator
- Skener
Savjet: Ako vam trebaju i fotokopirni stroj, printer i skener, savjetujemo kupiti jednu stvar koja sadrži sve tri opcije.
Računalni software-i
- Software za obradu teksta (Word, recimo)
- Software za zaštitu od virusa
- Računovodstveni software
- Software za upravljanje kontaktima
- Software za izradu i održavanje web stranice
- Software koji podržava obradu isplata i uplata
- Software koji upravlja vašim trenutnim zalihama i stanjem
Vrijeme je svakako od najveće važnosti kada govorimo o poslu, a svaki sastanak ili događaj koji propustite je izgubljena prilika za vaše poslovanje. Nemojte zanemariti važnost raznih software-a koji vam poboljšavaju učinkovitost i štede dragocjeno vrijeme, pa čak i online kalendar sa podsjetnicima. Svi navedeni software-i će omogućiti da vi i vaši zaposlenici učinkovito uskladite, organizirate i izradite sve stvari vezane za vašu tvrtku.
Komunikacije
- Telefonska linija
- Priključak za internet
- Telefon
- Faks uređaj
- Sekretarica / usluge
- Bežične slušalice
- Zvučnik
- Mobilni telefon s internetskim značajkama
Uredski pribor
Ne zaboravite osnovni pribor - olovke, selotejp trake, markere, spajalice, škare i sve ono što je potrebno da se “hvataju” određene bilješke, zapisuju ideje, podsjetnike i kompletnu dokumentaciju u uredu. Pobrinite se da ovaj pribor obavezno imate na vašem stolu tako da ne morate tražiti po cijelom uredu ili zamarati zauzete kolege i posuđivati škare ili olovku. Ovo je popis obaveznog uredskog pribora koji morate imati svakodnevno na raspolaganju:
- Posjetnice
- Omotnice
- Pribor za pisanje (kemijske, olovke)
- Poštanske marke
- Rezervni toneri za printer
- Prazni DVD-i ili USB stick
- Papir za pisač
- Sredstva za čišćenje
- Fax papir
- Organizator
- Registratori za organizaciju dokumenata
- Heftalica
- Škare
- Post-it papirići (samoljepljivi papirići)
Savjet: Budući da imate vlastiti posao, ovo je sjajna prilika da promovirate svoj vlastiti brand distribuiranjem i slanjem papirologije drugim tvrtkama na prilagođenim dokumentima sa vašim logom. Osim obaveznog e-mail potpisa, također biste trebali izraditi svoj vlastite posjetnice koje možete podijeliti budućim partnerima i klijentima za bolji dojam tijekom sastanaka, događanja ili poslovnih predavanja. Možete naručiti i personalizirane tiskane omotnice, tako da možete imati svoj vlastiti logo prilikom slanja računa, promotivnih ponuda i drugih dokumenata.
Uzmite u obzir da nije samo posjetnica ta kojom možete predstavljati svoj brand. S prilagođenim i personaliziranim uredskim materijalom, izgledat ćete profesionalnije, a to će zasigurno impresionirati vaše partnere i klijente.
Natrag na novosti